The Best Video Converter

Masyarakat kita pada hari ini minat dengan tayangan video. Bilamana diadakan tayangan video, maka ramainya orang yang berkumpul untuk menyaksikannya. Suasana ini kita dapat lihat dengan jelas di institusi-institusi di Malaysia. Mahasiswa pada hari ini lebih tertarik dengan tayangan video berbanding talk.

Ini lah hakikatnya. Tetapi keluaran kali ini bukanlah memfokuskan untuk menyediakan video yang bagus dan menarik. Tetapi sekadar sedikit perkongsian bagaimana untuk menjadikan video yang ada pada kita dapat dilihat dengan jelas. Senang kata convert video.

Nampak simple tetapi tidak ramai yang tahu dan berjaya melakukannya.

Ramai diantara kita yang berjaya download video daripada youtube, tetapi tidak dapat dimainkan di dalam computer kerana tidak ada player yang sesuai. Ataupun kita hendak memasukkan video ke dalam handphone atau mp4. Semuanya memerlukan proses convert.
Di sini ingin kami memperkenalkan satu software converter yang boleh didapati secara percuma di internet. Any Video Converter

Anda boleh muat turun software tersebut, sila klik name Any Video Converter diatas.


Kemudian klik sahaja butang download yang sudah ditunjukkan oleh anak panah dalam gambar diatas

Mungkin memakan masa yang agak lama untuk download, tapi bersabar sajalah. Untuk lebih laju boleh download di cyber cafe. Kalau cyber cafe pun lambat pergilah ke tempat yang laju.

Tidak perlu saya kira untuk menunjukkan care untuk install software ini. Kerana arahannya jelas dan simple. Tidak perlu daftar apa-apa cuma klik saja mengikut apa yang diarahkan nanti. Nanti anda akan dapat lihat application seperti berikut..

Senang saja menggunakannya. add video, kemudian pilih out put video nanti dan boleh convert. Jadi, ceriakan handphone anda, videoshow, mp4 dan lain-lain dengan video-video menarik yang anda dapat. Jangan kita lupa, jadikan ianya sebagai medium dakwah moga-mogaa dapat menarik lebih ramai lagi orang-orang diluar sana kepada bertuhankan Allah.
0 Responses